Kolejny sezon One Way rozpoczęliśmy aktywnie i przyjemnie. Dni od 16 do 18 października spędziliśmy w Międzygórzu – malowniczej miejscowości u podnóża Śnieżnika.

Tajemniczy „złoty pociąg” zainspirował wrocławską i opolską grupę One Way do poszukiwań Tajemniczego Skarbu w Kotlinie Kłodzkiej.
Piątkowy wieczór rozpoczęliśmy integracją. Wyceniliśmy swoje umiejętności, odkryliśmy w sobie ukryte skarby i tym samym zobaczyliśmy jak bardzo jesteśmy cenni. A już chwilę później rozpoczął się czas gier, którego niektórzy uczestnicy wyczekiwali.
Kolejnego dnia zdobyliśmy Śnieżnik (1425 m n.p.m.). Wyprawa była bardzo przyjemna, choć nie dla wszystkich łatwa. W drodze poruszyliśmy wcześniej przedstawiony temat poszukiwań skarbu. Prelegent zdradził nam kilka wskazówek, co może być tym skarbem, gdzie on może być i jak szukać, by znaleźć. Dzień zakończyliśmy wspólnym seansem filmowym 🙂
Niedziela zapowiadała się krótko, bo to dzień wyjazdu, jednak zdążyliśmy zobaczyć wodospad Wilczki, wspiąć się na niby niewielki, ale za to stromy szczyt Igliczna, z którego widok zachwycił każdego!

Już teraz wiemy, co jest tym prawdziwym Skarbem i z pewnością od Niego nie odstąpimy!

To był dobry czas odpoczynku, zawierania nowych znajomości i przybliżania się do Boga.